(subota)
08:00
  • dodaj kao .ics kalendar
  • dodaj kao webcal kalendar
  • dodaj kao .VCS kalendar
ORGANIZATOR Kontakt:

200k Užička Republika

Start u malom parku, (naspram zgrade opštine Užice) u Subotu 28.maja, u 8:00.
Registracija učesnika i bike-check kontrola otvorena od 7:00

Vremenski limit iznosi 13:30 sati, odnosno na cilj treba stići najkasnije do 21:30.

Visina startnine iznosi 500 din.

Za cenu startnine organizator obezbeđuje pripremljenu trasu, učešće na brevetu i homologaciju rezultata po uspešnom završetku breveta, kao i nakon homologiranih rezultata breveta slanje Vašeg brevet kartona na Vašu adresu putem pošte.
U ceni takodje i standardna okrepa, zlatiborski pršut i naravno čuveni užički specijalitet, komplet lepinja.

Komemorativnu medalju za uspešno završen brevet možete poručiti pri predavanju brevet kartice na cilju (treba označiti polje u kartici)
ili najkasnije do 5 dana nakon završetka breveta putem email-a.
Medalja košta 10 eura, a iznos treba u dinarskoj protivvrednosti uplatiti na račun organizatora najkasnije 5og dana nakon završetka breveta.
Uplate u gotovini na cilju, što je do sada bila praksa neće više biti opcija.
Dakle isključivo uplate na račun, i vaše je da se postarate oko izvršenja uplate, kao i obaveštavanje organizatora o izvršenoj uplati.
Nakon isteka roka za uplatu, biće poručene samo medalje za učesnike koji su obavili uplatu, i o istoj obavestili organizatora slanjem
kopije uplatnice/naloga nastavkom konverzacije na vaš originalni prijavni email.
Poručene medalje obično stižu iz Francuske posle oko mesec dana po završetku breveta, i mogu vam biti poslate na kućnu adresu posredstvom PostExpres-a, o vašem trošku (200 din)
Do sada je bilo slučajeva da je isporuka medalja iz Francuske kasnila manje ili više, a organizator na žalost ne može ništa po tom pitanju učiniti,
osim strpljivo čekati da pristignu, i zatim ih proslediti do učesnika koji su je poručili.

Mesto starta:

​Užice, mali park (naspram zgrade opštine Užice).

U okolini dosta mesta za parkiranje, u radijusu od 300 metara nalazi se autobuska i železnička stanica.

Trasa:

203,5km, i malo ispod 3000 visinaca (visinskih metara akumuliranog uspona)
Trasa kreće lagano, ravničarski prvih 4km, a potom topla dobrodošlica u vidu 300m visinca kako bi se postigla radna temperatura za ostatak vožnje. Posle uspona standardno, spust, vozi se ka selu Skržuti, a kasnije preko sela Ravni stiže se i do prve kontrolne tačke u centru sela Sirogojno i kafane Kod Dola.
Nastavak sledi ka selu Rožanstvo gde se u centru sela, oštro levo put odvaja preko Rudina, dalje ka Zlatiboru. Sa vaše leve strane pruža se pogled na greben Čigote i fascinantni predeli Zlatibora. Trasa vodi dalje ka magistralnom putu gde se odvaja levo u pravcu Kokinog Broda (ka Crnoj Gori) i posle 1 km sledi druga kontrolna tačka, Prodavnica Kraljeva voda, koja se nalazi sa vaše leve strane.
Dalje u istom smeru narednih 32km do treće kontrolne tačke u mestu Kokin brod, prelep pogled na jezero i idealna prilika za odmor, ko želi može se dopuniti odličnom telećom čorbicom u restoranu, pre nego li se nastavi dalje put Jasenova i Katića, gde su i ujedno zadnji trzaji uspona.
Od Katića obratiti pažnju na brzinu jer ima podosta spusta sa dosta ostrih krivina, inače za one koji nisu vozili brda, neko pravilo je koliko uspona, toliko spusta. Jak uspon obično donosi strmu deonicu, tako da OPREZ.
Iz Katića dug spust u mesto Prilike, skrenuti desno ka Ivanjici narednih 5km gde se na samom ulasku u grad sa vama leve strane nalazi i četvrta kontrolna tačka na NIS pumpi.
Posle te overe, nazad ka Prilikama i dalje pratiti put ka Arilju, a potom i Požegi gde se na petlji odvajate desno ka Užicu.
Od Ivanjice skoro pa sve ravno do Užica, faktički sav uspon će se savladati do Katića, ko preživi do Katića dobar je.
Asfalt duž cele trase je jako dobrog kvaliteta, ne mogu reći PISTA, ali na većini trase je odličnog kvaliteta, tako da napominjem još jednom, oprez na spustu.

Velika karta. Mjesto je slabo mapirano? Pomozi nam!