(subota)
09:30
  • dodaj kao .ics kalendar
  • dodaj kao webcal kalendar
  • dodaj kao .VCS kalendar
ORGANIZATOR Kontakt:

Jesenska tura KTK PZS 2016

Vabljeni na kolesarsko turo po odseku STKP Ilirska Bistrica - Volovja reber (Velika Milanja)

Vabljeni v družbo Komisije za turnokolesarstvo PZS, na kolesarsko turo po odseku STKP - Slovenska turnokolesarska pot na notranjskem med Ilirsko Bistrico in Veliko Milanjo. Naužili se bomo lepih razgledov, krasnih stezic, predvsem pa super družbe in novih poznanstev.

Datum izvedbe: sobota, 1. 10. 2016
Ura: zbor od 9:00 dalje, start 9:30
Izhodišče: terasa Gostilna in pizzeria Triglav na Cankarjevi ulici 26 v centru Ilirske Bistrice
Dodatne možnosti parkiranja (v primeru zaprte ceste zaradi sejma):
• za stavbo Občine Ilirska Bistrica,
• nasproti stavbe Občine Ilirska Bistrica.

OSNOVNE ZNAČILNOSTI TURE:

• dolžina: 27 km
• višinska razlika: ~900 m
• skupna težavnost (1-7): 3
• težavnost vzponov: do V3
• težavnost spustov: do S4
• podlaga: kolovozi, makadam, enoslednice

OPIS POTEKA TURE:

Jesenska tura Komisije za turno kolesarstvo nas bo tokrat popeljala na obronke Rebri nad Ilirsko Bistrico, natančneje na najvišji vrh Volovje rebri, Veliko Milanjo. Celoten vzpon z obrobja Ilirske Bistrice do vrha Milanje bo potekal po trasi Slovenske turnokolesarske poti (STKP), ki je od svojega formalnega odprtja letošnjega junija že pošteno zaživela in razgibala kolesarsko srenjo.

Z vožnjo bomo pričeli ob 9:30, najprej vzdolž Cankarjeve, Prešernove in Gregorčičeve ulice, nato pa Ilirsko Bistrico zapustimo in kmalu sledi začetek strmega vzpona skozi Gabrje preko Rebrnic in naprej mimo Črnih njiv (v prvih ~4 km se trasa vzpne dobrih 300 višinskih metrov).

Nadaljujemo za Stražico ter po izravnavi mimo Klobuka, ob stiku z makadamsko cesto levo iz smeri Šembij pa se prične daljši, zmerno strm vzpon pod grebenom Volovje rebri v smeri Milanje (mestoma mehka, gruščnata podlaga). Na zaključku vzpona se odcepimo levo na kolovoz, ki mu sledimo v smeri od daleč vidnega skalnatega osamelca (Zob), pod katerim se po strmem travnatem kolovozu peš vzpnemo čisto na vrh Velike Milanje, ki predstavlja tudi eno izmed kontrolnih točk STKP (skrinjica z žigom in vpisno knjigo). Tik pod vrhom Milanje, v okolici razglednega skalnega Zoba, je predviden daljši postanek za počitek in okrepčilo.

Ob povratku se najprej spustimo preko travnate planote vzdolž linije bunkerjev Alpskega zidu, zatem nadaljujemo najprej v rahlem spustu, nato pa rahlem vzponu po makadamski cesti nad Mrzlim dolom, vse do Bistriške bajte v križišču z asfaltno cesto Ilirska Bistrica - Sviščaki.

Asfaltno cesto zgolj prečkamo in se usmerimo desno po ravninski gozdni stezici, čez cca. 250 m pa ostro levo na kolovoz/vlako, ki predstavlja začetek lepega spusta mimo Štange in Kozleka v vasico Jasen oz. v smeri izhodišča (vmes krajša izravnava in kratek vzpon čez Vrbiški dol). Večji del spusta poteka po lepih in razgibanih stezah in vlakah!

OPREMA:

• tehnično brezhibno gorsko kolo (zaželjeno z vsaj prednjim vzmetenjem),
• zaščitna oprema (čelada, rokavice, vetrovka),
• osebna oprema turnega kolesarja (prva pomoč, hrana, zadostna količina pijače),
• zaradi mestoma značilnega kraškega terena (kamenje, trnje) so v osebni opremi nujni tlačilka, vsaj ena rezervna zračnica in komplet za krpanje.

KORISTNE INFORMACIJE:

• Tura je srednje zahtevna, zgolj daljši vzpon v prvem delu nekoliko prezrači pljuča in zapeče v nogah ;)
• Na sami turi ni planinske koče ali druge postojanke, tako da je vsa hrana in pijača iz nahrbtnikov. Po zaključku ture bo na voljo kakovostna regeneracija v Gostilni in pizzerii Triglav!
• Predviden neto čas vožnje je ~3 ure. Z zadostnim številom postankov bomo turo ustrezno podaljšali.
• Vsi udeleženci vozimo na lastno odgovornost in smo dolžni upoštevati navodila in priporočila vodij ture.
• V primeru dežja bo tura prestavljena za en teden (sobota, 8. oktober 2016). Vse morebitne spremembe bodo pravočasno objavljene (Spletna stran KTK, FB dogodek).
• Zaradi lažje organizacije so prijave zaželjene.
• Udeležba na turi je brezplačna.

Velika karta. Mjesto je slabo mapirano? Pomozi nam!