(petak)
06:00
  • dodaj kao .ics kalendar
  • dodaj kao webcal kalendar
  • dodaj kao .VCS kalendar
ORGANIZATOR Kontakt:

KOTIZACIJA

- - - -

BRM 1000 - RS NORD

Kolege i prijatelji biciklisti, dobrodošli na najduži brevet ove godine koji se održava pod okriljem "Randonneurs Srpska"
BRM1000 - RS NORD.

Nakon prošlogodišnje, premijerne, "hiljadarke", odlučili smo se i ove godine ubaciti u kalendar jedan izazov kao što je ovaj brevet. U nadi da će ovaj događaj biti masovniji nego prošlogodšnji (a smatramo da nema razloga da tako ne bude), pozivamo Vas da nam se pridružite u ovoj zaista lijepoj trodnevnoj avanturi.
Vrijeme bi, po trenutnoj vremenskoj prognozi, trebalo biti naklonjeno učesnicima: sunčano uz temperaturu do 15 do 30 stepeni celzijusa.
Sama trasa breveta nije pretjerano zahtjevna, sa 6200m elevacije po Ride with GPS-u (u dosadašnjoj praksi se pokazalo da je to uvijek nešto manje visinskog uspona).

Start breveta je sa trga u Laktašima u petak 01.09. u 06:00h. R

uta nas vodi na jutarnje uživanje kanjonom Vrbasa do Crne Rijeke gdje se odvajamo prema Mrkonjic Gradu (vrijeme je i za prve kapi znoja) i dalje prema Balkani i najvišoj koti breveta (82.km) na 800m/nv (jedan od dva veća uspona). Dalje nastavljamo ka Sanskom Mostu i Prijedoru, gdje počinjemo krug oko Kozare u kojem nema uspona... Novi Grad, Kozarska Dubica, Gradiška, Srbac, Laktaši, Banjaluka... Poslije Čelinca je opet vrijeme za blago penjanje... od Maslovara usponom od oko 6km i prosječno 6% nagiba dolazimo na Borja i 770m/nm (drugi od dva veća uspona na ovom brevetu-437.km). Slijedi fantastičan spust prema Tesliću, odakle vozimo ka Stanarima i Doboju gdje prelazimo rijeku Bosnu i nastavljamo prema Mordiči, zatim slijede Gradačac, Brčko, Bijeljina i kao najudaljenija tačka breveta - Zvornik. Dalje nas zadana ruta vodi do Ugljevika, obronaka Majevice i Lopara, odakle se spuštamo ponovo do Brčkog. Poslednjih 200-tinjak km su bez značajnijih uspona i vode nas preko, dragog nam, Obudovca i Šamca, te Broda, Dervente, Prnjavora do cilja u Laktašima.

Pored toga što prolazimo kroz gotovo sve gradove sjevrnog dijela RS, moći ćemo da uživamo i u čarima naše prirode... brdima, livadama, rijekama... tako da smo sigurni u jedno: ko god da se odvaži da uzme učešće na ovom događaju, na kraju neće zažaliti.

Vremenski limit, za ovaj 1000km dug brevet, je 75h.

Ruta breveta:

Uskoro ide i najava na sajtu:

Velika karta. Mjesto je slabo mapirano? Pomozi nam!